Logo
TH | EN

The Webinar with the Global Leaders of Gems and Jewelry was attended by the Gems and Jewelry Association in Asian countries .
Mrs. Porntiva    Niparin, president of TGJTA said we should make the brand of ASEAN like “1 TUMBON 1 PRODUCT” that we should make the band of ASEAN like “1 TUMBON 1 PRODUCT” this is local to global . We make the brand of ASEAN during thisime , it’s quite good opportunity for every country to prepare and manage your difficultly for overseas business ,maybe tax or something.

Mr. Chomphol Phornchindarak,1st  Vice president of TGJTA said  We should look at  the local business ,our domestic business .and we have to do The ASEAN brand to grow together. It  It’s not about a company but it’s a top quality jewelry that makes from ASEAN , that we can proundly say the cutting color stone from ASEAN Diamond cutting from ASEAN  Jewelry making from ASEAN.

Related Post

ปลดล็อกศักยภาพการแข่งขัน: การยกเว้นภาษีมูลค่าเพิ่ม (ภ.พ. 01.5)

ปลดล็อกศักยภาพการแข่งขัน: การยกเว้นภาษีมูลค่าเพิ่ม (ภ.พ. 01.5)

เจาะลึก 3 ขั้นตอนสำคัญในการขอรับสิทธิประโยชน์ยกเว้น VAT (ภ.พ. 01.5) สำหรับผู้ประกอบการในอุตสาหกรรมอัญมณีและเครื่องประดับไทย เพื่อลดต้นทุนและเสริมสร้างความสามารถในการแข่งขันในตลาดโลก

สิริแห่งศิลป์ ปิ่นแห่งสยาม: เทิดพระเกียรติสมเด็จพระพันปีหลวง

สิริแห่งศิลป์ ปิ่นแห่งสยาม: เทิดพระเกียรติสมเด็จพระพันปีหลวง

สมาคมผู้ค้าอัญมณีไทยและเครื่องประดับ ขอน้อมรำลึกถึงพระมหากรุณาธิคุณอันหาที่สุดมิได้ของ สมเด็จพระนางเจ้าสิริกิติ์ พระบรมราชินีนาถ พระบรมราชชนนีพันปีหลวง ที่ทรงมีต่ออุตสาหกรรมอัญมณีและเครื่องประดับไทย

SMEs Pro-active vs. BDS: Two Government Programs Supporting Gems and Jewelry SMEs

SMEs Pro-active vs. BDS: Two Government Programs Supporting Gems and Jewelry SMEs

In an era of high competition in the gems and jewelry market, accessing tools and funding to develop potential and expand markets is crucial for growth. The SMEs Pro-active and BDS projects are two flagship government programs that act as key assistants f

© 2021 TGJTA All Rights Reserved.